niedziela, 21 sierpnia 2016

Test programów do nagrywania z telefonu

Witam. Dziś chciałem omówić programy do nagrywania obrazu z ekranu telefonu komórkowego do przetestowania posłużę się następującymi programami:

- AZ Screen Recorder
- Screen Recorder 5+
- Lollipop Screen Recorder
- Screen Recorder



Mój model testowy to:
-Huawei P8 Lite Android 6.0 Marshmallow
Specyfikację znajdziecie
Tutaj


Pierwszym programem jaki chciałem omowić to AZ Screen Recorder od
Hecorat wersja jaka jest dostępna w Google Play niestety nie mogłem zainstalować na modelach testowych, zostałem poinformowany o tym "Aplikacja jest niezgodna ze wszystkimi Twoimi urządzeniami." ale poszukałem w internecie wersji .apk pobrałem ją na komputer i później wrzuciłem do telefonu.
Program ma bardzo dużo funkcji taki jak:
Typ kontrolera tutaj wybieramy czy chcemy sterować programem ze specjalnej belki czy z guzika (Ja wybrałem guzik).


W rozdzielczości możemy wybrać standartową albo niestandartową o ile w pierwszej wersji mamy podaną rozdzielczość np. 1280x720 to w drugiej wersji mamy do wybory czy chcemy nagrywać w formacie 16:9 albo 4:3 i możemy sami podając ilość pikseli ustawić jaki rozmiar mamy zamiar nagrywać


W ustawieniach FPS-ów mamy wybór od 24 do 60 kl/s, możemy również ustawić bitrate od 1 do 12 Mbps lub ustawić tryb auto



Z dodatkowych funkcji możemy dodać własny tekst lub avatara do nagrywanych materiałów możemy dodać widok z przedniej kamerki ustawiając odpowiednie parametry




Zalety:
Dużo funkcji
Interfejs przyjazny i spolszczony
Łatwy w obsłudze
Wady:
Brak możliwości pobrania go ze sklepu Google
Ocena 4,75/5

Gdyby ktoś miał takie same problemy z tym programem to tu zamieszaczam linki gdzie można pobrać ten plik wrzucić go na telefon i zainstalować:
Az Screen Recorder ver. 4.2
AZ Screen Recorder ver. 4.1.1


Drugim programem jest Screen Recoredr 5+ od NLL



ten program bez problemu zainstalowałem ze sklepu Google aby się nie rozpisywać i powtarzać to w skrócie wypiszę jego funkcję.
Właściwie ma to samo co poprzedni program ale niektóre funkcje są bardziej rozbudowane oraz posiada dodatkowe funkcje takie jak Tworzenie Gif-ów albo Edycja video

















Zalety:
Dużo funkcji
Interfejs łatwy w obsłudze
to tego spolszczony
Łatwy w obsłudze
Dodatkowe funckje
Wady:
Brak
Ocena 4,5/5

Trzecim programem jest Lollipop Screen Recorder od
Rivulus Studios


program fajny ale za mało funkcji i opcji ma jak dla mnie rozdzielczość można ustawić tylko w trzech zakresach, bitrate mamy można ustawić od 2 do 10 Mbps innych funkcji można dodać widok z kamerki podczas nagrywania 











Zalety:
Łatwy w obsłudze
Wady:
Mało funkcji
Brak spolszczenia
Brak dodatkowych funkcji
Ocena 2/5

Czwartym i ostatnim programem jest Screen Recorder od VN New Solutions


po zainstalowaniu i uruchomieniu na dzień dobry aplikacja prosi nas byśmy ją ocenili. Nie wiem jak Wy ale Ja wychodzę z założenia żeby coś ocenić najpierw trzeba to przetestować, więc kliknąłem "NOT NOW" przechodząc do ustawień a dokładniej do rozdzielczości to mnie ten program zaskoczył i to pozytywnie. Ów program ma możliwość nagrywania w rozdzielczośći Full-HD a nawet w formatach WQHD (
2560×1440) i WQXGA (2560×1600). Co do ilości Bitrate też jest dużo opcji od 15 do 100 FPS-ów.





Również posiada fukcje doddawania tekstu który będzie wyświetlany na filmie ale nie ma opcji dodania avatara z innych funkcji można dodać podczas nagrywania obraz z kamerki








Zalety:
Łatwy w obsłudze
Nagrywanie F-HD i nie tylko
Duży zakres Bitrate
Wady:
Uciążliwa ocena programu
Brak Autoorientacji ekranu
Brak możliwości dodania avatara
Ocena 3,5/5

Podsumowując wyniki testu to najlepiej wypadły programy AZ Screen Recorder i Screen Recoredr 5+ oraz pozytywnie mnie zaskoczył program Screen Recorder, testowane programy są dostępne w wersjach darmowych ale aby pozbyć się reklam można trzeba kupić wersje PRO ale mimo że będąc w posiadaniu wersji darmowych żaden z programów nie posiada ograniczeń co do nagrywanych materiał jak to bywa w niektórych przypadkach.
Mam nadzieję że tym artykułem pomogłęm w podjęciu wyboru dobrego oprogramowania do nagrywania "pulpitu" z telefonów wyposarzonych w system android.
 








1 komentarz:

  1. Your article is amazingly smart. I love to (look at web sites on) your diary's posts every day and that I got huge help from your (shared online writing page) and developed a replacement app admin spyhuman you'll check.Thanks for the wonderful diary.

    OdpowiedzUsuń